Fandom

Fundacja SCP

SCP-1290

15stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Identyfikator podmiotu: SCP-1290.
Kaszel2.gif

Jedno z nagrań z przechowalni SCP-1290.

Klasa Podmiotu: Euclid.

Specjalne czynności przechowawcze: SCP-1290 są przechowywane w pomieszczeniu 2 na 2 metry, stale monitorowanym.

Opis: SCP-1290 to trzy plemienne maski związane z religią Voodoo, kolejno SCP-1290-1, SCP-1290-2 i SCP-1290-3. Posiadają one inteligencję oraz są świadome, a ich iloraz inteligencji określony został jako 2██. Pierwsza maska jest asymetryczna i utrzymuje iż nazywa się Rysiek i lubi kreskówkę Steven ██████, bo "uczy tolerancji" oraz zmarł wlewając sobie do odbytu syrop na kaszel, druga nie chciała wyjawić swojego imienia, ale według niej jej zajęciem jest rzucaniem kamieniami w bezdomnych albowiem "są szlamami". Ostatnia maska przedstawia się jako "Skrzat Piekarz" i proponuje wszystkim rozmówcom "broszurki na temat cudu Jehowy". Maski na ogół przesiadują na trzech nagrobkach z podpisami "Mikołaj Podgórski", "Kajetan Rdzewny" i "Jan Parufka", ale jeżeli w ich przechowalni znajdzie się osoba, maski zaczynają emitować z siebie piosenkę Ryszarda Rynkowskiego "Dziewczyny lubią brąz" a następnie jedna z nich przyczepi się do jej twarzy. Po paru minutach jelita ofiary wypadną przez odbyt a ona sama zmieni się w substancję którą zidentyfikowano jako ziemniaczane puree, a maski wrócą na swoje miejsce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki