FANDOM

Numer obiektu: SCP-173

Klasa obiektu: Euclid

SCP-173.jpg

SCP-173 w celi

Specjalne procedury ochronne: Obiekt SCP-173 jest cały czas w zamkniętej celi. Kiedy personel musi wejść do celi SCP-173, nie może być mniej niż 3 pracowników, a drzwi są za nimi zamykane. Dwoje pracowników przez cały czas musi utrzymywać kontakt wzrokowy z SCP-173 dopóki cały wszyscy nie opuszczą celi, a drzwi się nie zamkną.

Notatki: Przeniesiono do Strony 19 1993. Pochodzenie dotychczas nie jest znane. Jest on wykonany z betonu, prętów zbrojeniowych i śladowej ilości spray'u marki Krylon. SCP-173 jest ożywiony i bardzo groźny. Obiekt nie może poruszać się w czasie przebywania w bezpośrednim zasięgu wzroku. W żadnym momencie kontakt wzrokowy nie może zostać zerwany. Personel wprowadzany do celi jest pouczany, aby ostrzegać się nawzajem przed mruganiem. Obiekt atakuje poprzez złamanie karku u podstawy czaszki, lub uduszenie. W przypadku ataku, pracownicy są zobowiązani do wykonania procedur unieruchomienia niebezpiecznego obiektu klasy 4.

Pracownicy zgłosili odgłosy skrobania kamienia pochodzące z wewnątrz celi, gdy nikogo nie ma w środku. Jest to uważane za normalne, a każdą zmianę tego zachowania należy zgłosić do aktualnego nadzorcy HCML na służbie.

Czerwono-biała substancja na podłodze to mieszanina kału i krwii. Pochodzenie materiałów nie jest znane. Komora musi być czyszczona co dwa tygodnie.