FANDOM

Identyfikator podmiotu: SCP-2008.
Kuamacz

SCP-2008 w przechowalni.

Klasa Podmiotu: Bezpieczny Keter.

Specjalne czynności przechowawcze: SCP-2008 musi zostać zniszczony za wszelką cenę. Aktualnie obiekt jest przechowywany w kwantowym komputerze CFN-24 na stronie █████.pl. Pokój z komputerem jest zabezpieczony kilkoma ciężkimi karabinami maszynowymi.

Opis: SCP-2008 to 2-metrowy humanoid samego siebie określający jako "KUAMACZ" składający się z czarnej cieczy oraz czerwonej błony która pojawia się na krawędziach jego sylwetki jak u postaci z kreskówki. Wydaje się on być całkowicie pozbawiony jakichkolwiek organów, kości oraz układu nerwowego. Obiekt posiada zdolność "wchodzenia" do komputerów, telefonów, tabletów oraz laptopów, a gdy już się w nich znajduje, zamienia się on w sztuczną inteligencję wykradającą dane. SCP-2008 da się zamknąć w komputerze, ale wymagana jest do tego duża moc obliczeniowa danej maszyny, toteż jest to aktualnie możliwe jedynie na drogich komputerach kwantowych. Obiekt potrafi wchodzić do internetu aby tam wyłudzać z internautów ich dane osobowe poprzez miłą rozmowę. Obiekt utrzymuje że w ten sposób chce ich "spłotkać, ale nie ma dobrych zamiarów", patrz Log 1.

Log badań 1:

W sali znajdują się dwa komputery, jeden zainfekowany SCP-2008 a drugi obsługiwany przez Dr. ████, obaj odseparowani ścianką działkową o grubości 0,5 metra. Na obu komputerach uruchomiony jest czat na stronie ████.com.

  • SCP-2008: Człeść! Co porabiasz!
  • Dr. ████: A nic, siedzę sobie.
  • SCP-2008: Powiedz mi jak młasz na imię i gdzie mieszkasz! Wtedy będziemy mogli się spłotkać!
  • Dr. ████: Jestem za ścianą.
  • SCP-2008: TO ŚWJETNJE!

SCP-2008 wyszedł z ekranu komputera a następnie pobiegł w kierunku ścianki działkowej i uderzeniem pięści przebił ją. Dr. ████ zaczął krzyczeć, a obiekt podszedł do niego, zaczął się śmiać a następnie zniknął na ułamek sekundy wraz z doktorem, a następnie wrócił bez niego. Zapytany o to co się stało z Dr. ████, obiekt odpowiedział iż "Namierzył dziecko."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki