FANDOM

Identyfikator podmiotu: SCP-8008

Klasa Podmiotu: Keter

Specjalne czynności przechowawcze: SCP-8008 przechowywany jest na komputerze w biurze █ w kompleksie 44-8. Komputer musi znajdować się pod stałym nadzorem czterech (4) zautomatyzowanych wieżyczek. Jakiekolwiek wejście na teren przechowalni SCP-8008 jest surowo i bezwzględnie zabronione.

Opis: SCP-8008 to wysoce zaawansowany, samoświadomy byt. Pytany o swoją tożsamość określał się jako "Baron Brie", "Kamasz", "Double The Lightsaber", "Ogurek", "Borat", "█████", "Wiśenka" albo "Andrzej Zawlokerro Pistolerro". Wydaje się on znajdować bezpośrednio w cyberprzestrzeni, operując z wnętrza swojego komputera, modelu pochodzącego z 2005 z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows XP firmy Microsoft, oraz
Gaźópa

SCP-8008-01.

programami PaintTool SAI, przeglądarką Mozilla Firefox oraz grami komputerowymi Megaman X4 a także Plants Vs. Zombies. Jakakolwiek próba usunięcia lub dodania programu kończy się przebiciem zwieracza przez SCP-8008-1. Pojemność dysków komputera wydaje się nieskończona. Strona startowa ustawiona domyślnie to Facebook serialu emitowanego w telewizji AXN pod tytułem "Grimm".

Anomalia SCP-8008 polega Podmiot podobnie jak SCP-343 jest omnipotentny. Nie da się go w żaden znany Fundacji sposób zniszczyć ani doprowadzić do uszkodzenia oprogramowania. Po otworzeniu pliku "Jehowa.txt" znajdującego się na Pulpicie, wpisaniu polecenia i wciśnięciu kombinacji klawiszy Ctrl + S SCP-8008 wykona dane polecenie, niezależnie od jego poziomu możliwości i skomplikowania.

Z SCP-8008 regularnie (co najmniej raz na 24 godziny) dochodzi odgłos będący wycinkiem z reklamy Lajkonik, słowo "Krakersy".

Z monitora SCP-8008 w momencie zagrożenia mogą utworzyć się byty w liczbie dziesięciu (10), każdy posiada inną funkcję.

  • SCP-8008-01 - w 100% zgodna genetyczna kopia komika Sacha Barona Cohena, odwrócona kolorami. Utrzymuje że nazywa się "Ptyśah". Jest w stanie przechodzić przez ściany, zabijać ludzi poprzez rzucanie w nich czekoladą a także tworzyć materię z niczego. Nie można go przechować w żaden znany sposób.
  • SCP-8008-02 - ogromny egzemplarz Birgus latro mierzący do 4 metrów. Posiada dodatkowe szczypce na tyle ciała, a jego skorupa pokryta jest złotem datowanym na 2 wiek p.n.e, pochodzącym z okolic Polinezji. Żywi się rybami. Utrzymuje że nazywa się "Tamatoa".
  • SCP-8008-03 - genetyczna kopia piosenkarza Jacquesa Houdeka. Według opisu SCP-8008 pozostawionego w notatniku jest ona w stanie "wyłączyć Wszechświat". POD ŻADNYM POZOREM NIE PRZYWOŁYWAĆ.
  • SCP-8008-04 - byt pozostaje w większości w środku monitora, wysuwając jedynie macki zakończone ludzkimi dłońmi. Podczas operacji "Zabij SCP-682" wyszedł w całkowitości z monitora, jest to █████████ ████████ █████████████████
    Piraka daka

    SCP-8008-03.

  • SCP-8008-05 - stworzenie przypominające Polskiego aktora Cezarego Pazurę. Jest ono w stanie dowolnie zwiększać i zmniejszać wagę swojego ciała. Potencjalnie może doprowadzić do zalania całego ośrodka swoim ciałem. Nie przywoływać.
  • SCP-8008-06 i SCP-8008-07 - "Dwaj Automacieje". Dwójka zabawkowych robotów z serii Star Wars firmy Kenner, przedstawiające postać znaną jako Death Star Droid. Po napotkaniu ofiary gonią ją unosząc się w powietrzu aż nie uda im się dostać do odbytnicy gdzie to momentalnie wysysają jelita do środka samych siebie, zabijając ofiarę.
  • SCP-8008-08 - określony przez SCP-8008 jako "Porzeracz". Jest to figurka postaci Imperatora firmy Lego z serii Star Wars, wielkości dwóch metrów. Po zerwaniu z nią wzrokowego kontaktu zaczyna unosić się w powietrzu i gonić ofiarę. Po dotknięciu ofiary ta zostaje przeniesiona do miejsca określanego przez SCP-8008-08 jako "Senat".
  • SCP-8008-09 - model czołgu PzKpf I zbudowany z pojedynczych elementów. Pomimo tego posiada on osiągi, udźwig oraz wagę swojego prawdziwego odpowiednika. Czołg powtarza słowa "Hej!" i "Esesman!", Dr. Rzer utrzymuje że "czołg ryknął hej do Ignacka".
  • SCP-8008-10 - "Dupa Biskupa". Stworzenie to jest ████████ ████████████████ ███ ████████ █████████████ ███████████████████ ███████ ██. Przypis: Jezu Chryste.

LogEdytuj

Polecenie: Zabij SCP-682

Wynik: Byty od SCP-8008-1 do SCP-8008-10 wyleciały z ekranu na skuterach i wleciały do przechowalni SCP-682. 90% pracowników Fundacji dostała trwałych uszkodzeń słuchu od piosenki "Drobnostka" dochodzącej z przechowalni o głośności ponad 2500 decybeli. Po kilku sekundach, SCP-682 zniknął całkowicie. Sukces kurwa.

Polecenie: Chciałabym coś pysznego, lekkiego i bardzo zdrowego.

Wynik: SCP-8008 wypuścił SCP-8008-2 który to spowodował gwałtowny przyrost wagi kobiety do momentu aż osiągnęła wagę 200 kilogramów. Próby odciągnięcia jej skończyły się wypuszczeniem SCP-8008-1, kobieta od tej pory znajduje się non-stop w przechowalni.

Polecenie: Chcę zobaczyć Szatana

Wynik: ████████████████████ ██████████

Polecenie: Zgaś słońce

Wynik: KURWA WON IDIOTO

Incydent 8008-01Edytuj

Dnia 02/ ██/2017 SCP-8008 poprosił o "spotkanie" z SCP-807 i SCP-458. Po odmówieniu, z ekranu wyleciały byty od SCP-8008-1 do SCP-8008-10 w plastikowym samochodziku Fiat Topolino marki Burago (niezniszczalnym żadnym znanym sposobem) a następnie ignorując ostrzał pojechały przerywając ściany do przechowalni obu obiektów a następnie je ukradły.