FANDOM

Kurwa świstak.jpg

SCP-8888.

Identyfikator podmiotu: SCP-8888

Klasa Podmiotu: Keter kurwa.

Specjalne czynności przechowawcze: SCP-8888 musi być zamknięty w czarnym pokoju pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów fizycznych, w tym kamer oraz drzwi. Wejście do komory obiektu znajdować musi się na suficie.

Opis: SCP-8888 od pasa w górę to mężczyzna rasy kaukaskiej z gęstym zarostem o kolorze brązu, sam obiekt utrzymuje iż ma 30 lat. Od pasa w dół, SCP-8888 przypomina kasztanowego osobnika Equus caballus którego mózg jest połączony z mózgiem obiektu. Na ciele obiektu znajduje się szata o kolorze indygo ze złotymi znakami oraz tradycyjna mongolska czapka. SCP-8888 posiada także ogromny, 2-metrowy organ pomiędzy nogami będący prawdopodobnie organem rozrodczym. Potrafi on rozciągać się aż do 50-metrów i przypomina męski członek. Od czasu do czasu potrafi on rozdzielać się na kilka podobnych organów które działają podobnie do macek głowonoga. Wszelaki kontakt cielesny lub wzrokowy z obiektem jest bezwględnie wzbroniony, albowiem po wyczuciu osoby lub zwierzęcia, obiekt wejdzie w stan agresywny. Do żył obiektu zaczną dopływać ogromne ilości hormonów ██████ znacznie wykraczających poza ludzkie możliwości. Jeżeli obiekt znajdzie się w kontakcie ze swoją ofiarą, zwymiotuje na jej twarz cieczą którą zidentyfikowano po chemicznej analizie jako kwas solny zmieszany z ludzkim nasieniem. Następnie SCP-8888 podejdzie do ofiary i zacznie z nią kopulować za pomocą organu. Po około 2 do 4 minut, obiekt wejdzie w stan podobny do ludzkiego podniecenia seksualnego (orgazmu) i tryśnie do wnętrza ofiary białą wydzieliną której stan chemiczny jest do tej pory nieznany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki